star archive bad ca calendar cat coms dislike down down2 fav fb gp info left like login love mail od pass rel reply right search set share sort_down sort_up top tw up views vk votes cross phone loc ya
Регистрация    Войти
Авторизация
Лента новостей / Новости от читателей

Екосистема PIN-UP Global як приклад сучасного підходу до розвитку бізнесу

Сьогодні багато компаній шукають шляхи покращення своєї бізнес-моделі. Одним із дієвих та ефективних способів досягнення цієї мети є створення екосистеми незалежних компаній. PIN-UP Global – одна з таких екосистем. Детальніше з нею можна познайомитися на офіційній сторінці в Інстаграм: https://www.instagram.com/pinup_global/, де регулярно публікуються останні новини, досягнення та гарячі вакансії. PIN-UP Global – це велика екосистема незалежних компаній, залучених до життєвого циклу різних розважальних продуктів. Екосистема поділяється на декілька сегментів, кожен з яких має свій профіль. Компанії екосистеми впроваджують інноваційні технології, нестандартні рішення для розвитку та масштабування продуктів та послуг.
Екосистема PIN-UP Global як приклад сучасного підходу до розвитку бізнесу

Сегменти PIN-UP Global: з чого складається екосистема




Як вже було зазначено PIN UP Global поділяється на декілька сегментів, до яких входить декілька компаній, які взаємодіють між собою завдяки конкуренції та співпраці. Розгляньмо декілька ключових сегментів:

• PIN-UP.TECH — займається розробкою софту для iGaming-індустрії, спеціалізується на технологічних рішеннях;
• PIN-UP.BUSINESS — сегмент, орієнтований на аутсорсинг та якісне виконання бізнес-процесів;
• PIN-UP.CARE — Напрямок роботи з неприбутковими організаціями, які декларують принципи соціальної відповідальності у галузі прав людини, трудових відносин, охорони навколишнього середовища та благодійної діяльності;
• PIN-UP.CRM — сегмент, котрий займається вибудовуванням якісного рівня сервісу та маркетингу для всіх клієнтів екосистеми;
• PIN-UP.TRAFFIC — група компаній, яка забезпечує якісним, окупним трафіком продукти та сервіси замовників на міжнародних ринках.

І хоча кожна із компаній сегментів залишається незалежною, усі разом вони працюють на досягнення єдиної мети. В результаті на ринок потрапляють тільки найкращі продукти.

Цінності екосистеми Pin-Up Global



Цінності PIN-UP Global відображають місію та принципи, що формують взаємодію її компаній з партнерами, клієнтами та співробітниками. Серед ключових цінностей:

• Be the first to lead. Створювати нові, унікальні тренди, а не слідувати їм.
• Be an expert in your domain. Розробка якісного продукту за допомогою експертності фахівців екосистеми.
• Be a partner in teamwork. Співпраця в умовах синергії, заснована на повній взаємній довірі.
• Be focused on the result. Орієнтація на досягнення конкретних результатів.
• Be open and honest in communication. Забезпечувати відкритість та чесність в спілкуванні зі співробітниками, партнерами та клієнтами.

Головна місія екосистеми залишається незмінною – постійний розвиток з метою залишатись завжди лідерами в обраній галузі на міжнародних ринках.
 

Добавлено: admin  26/12/23 23:00  Просмотров: 946  Рейтинг: 0  
0 0
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Продолжая просматривать BTU.ORG.UA, Вы подтверждаете, что ознакомились с Политикой конфиденциальности .