Реєстрація    Увійти
Авторизація
Новини / Off court

Юлія Левченко: "Коли Світоліна робить такі колаборації, які у неї зараз є, вона показує приклад, що зі спортсменами співпрацювати цікаво"

Новини

Українська стрибунка у висоту Юлія Левченко дала інтерв'ю порталу «Великий теніс України» під час IV Всеукраїнської конференції зі спортивного маркетингу SBC Summit Ukraine
Юлія Левченко: "Коли Світоліна робить такі колаборації, які у неї зараз є, вона показує приклад, що зі спортсменами співпрацювати цікаво"
Юлія Левченко - срібна призерка чемпіонату світу 2017 року, призерка чемпіонатів Європи в приміщенні та етапів Діамантової ліги. На конференції Юлія розповіла про те, як колаборація з брендом спортивних напоїв 4Move допомогла їй повернутися в спорт після внутрішньої кризи.

Після закінчення своєї презентації українська спортсменка відповіла на питання BTU.

- Юлія, оскільки наш портал пише про теніс, то перше питання: чи знаєте ви когось із українських тенісисток, можливо з кимось спілкуєтеся?
- Звичайно, я знаю Еліну Світоліну, Марту Костюк, Даяну Ястремську. Це дівчата, яких я бачу, вони медійні, я за них вболіваю. Напевно, наживо я мала можливість спілкуватися тільки з Еліною Світоліною. Мені було дуже приємно. Не скажу, що ми прямо всі дружимо, тому що все-таки різні види спорту, тому трохи складно в цьому плані. Але я завжди стежу і вболіваю за них. І завдяки їм, насправді, я і дізналася взагалі про теніс і стала вболівальницею. Це теж правда.

- Зараз на конференції ви розповідали про свою співпрацю з брендом спортивних напоїв 4Move. Цікаво, що свого часу Еліна Світоліна і зараз Даяна Ястремська також мали колаборації з брендом напоїв - «Моршинською». Чи звертали ви на це увагу, коли приймали рішення на користь 4Move?
- Так, я якраз бачила, що Даяна співпрацює зараз з «Моршинською». Цей бренд вже давно увійшов в цю спортивну історію, здається, вже років 10 як. Це цікаво, це класні кейси для того, щоб інші бренди могли теж брати це до уваги. Теніс - це дуже популярний вид спорту, там трохи інший рівень, зовсім інші гроші і медіаресурс, який використовують і тенісисти, і бізнес, який до них приходить. Легка атлетика в цьому плані ще на шляху до такого, але, звичайно, порівнювати дуже важко, так само як з футболом. Тому для мене це класно, що у мене є така співпраця, тому що для легкоатлетичного світу це дуже круто, особливо в Україні.

Тому що у нас дуже багато видів, дуже багато спортсменів, і ти не завжди можеш так виділятися індивідуально, як у тенісі, наприклад. Хоча в тенісі теж дуже важко пробитися. Тому бути з дівчатами на цьому рівні, що вони є на пляшках, і я є, то мені це дуже приємно, тому що я розумію, що це рівень, до якого ми прагнемо.

- Даяна Ястремська, розповідаючи про колаборацію з «Моршинською», зазначила, що за рахунок цього може підняти свою впізнаваність, з'явившись на пляшках брендів. Для вас така співпраця, коли гравця можна побачити не тільки на банері, але і на більш поширених пляшках з напоями - це більше плюс для спортсмена і його впізнаваності, або все ж про вигоду бренду, який отримав топового атлета?
- Я думаю, що це такий симбіоз, win-win. Як би це зараз парадоксально не звучало, але іноді українських спортсменів за кордоном знають більше, ніж в Україні. Коли з'явилися пляшки, вони були тільки локальні зі мною, вони знаходяться в Україні. Коли я почала виставляти фотографії з тим, що я там на пляшці, мені почали писати мої вболівальники з усіх країн Європи та світу, мовляв, ми б теж купили, де нам знайти? Тобто там трохи більш розвинена спортивна аудиторія, яка реально стежить за всіма спортсменами. Це вважається круто: відвідувати тенісні матчі або легкоатлетичні турніри. Тому що на легку атлетику за кордоном приходять реально дивитися цілі стадіони. Ми до цього також крокуємо. Звичайно, війна на все це впливає, але, як ви бачите, люди продовжують жити і щось створювати. Це круто.

Для мене це було класно, тому що і це також і моя популяризація. Тому що стрибки у висоту вже виділяються серед усіх видів легкої атлетики. Тобто ми вже зробили якийсь внесок з дівчатами. У нас дві призерки з минулих Олімпійських ігор, класні результати, світовий рекорд. Це все привертає увагу, і нам це дуже приємно. Тому це як додаткова робота в цю командну популяризацію нашого виду спорту. Тому що, звичайно, кожен вид спорту зацікавлений, щоб на нього приходило молоде покоління, була ця сильна школа.

- Кілька років тому, коли Еліна Світоліна була ще в середині своєї кар'єри, вона говорила в нашому інтерв'ю, що в Україні дуже непросто знайти бренд, який би вкладав у підтримку гравця, інвестував у нього. Зрозуміло, що зараз вкрай складний період, війна, але в цілому цей ринок в Україні існує?
- Я хочу сказати, що спортсмени допомагають один одному в тому плані, що коли Еліна робить такі колаборації, які у неї зараз є, вона показує всім іншим приклад, що зі спортсменами можна співпрацювати, що це цікаво. І бренду це вигідно. Можливо, ми не такі популярні, як, наприклад, зірки шоу-бізнесу, але у нас є свої цінності, у нас є історія, наша, унікальна спортивна історія, яку можна теж інтегрувати в історію бренду. Людям це цікаво. Зараз дуже багато всього і виділятися дуже важко. Тому це як приклад того, що так можна робити. І це починають вже створювати.

Це складно, тому що зі спортсменами трохи важче домовитися, і ми все ж у спорті, у нас є графіки змагань. І коли вони кажуть, мовляв, ви повинні бути там завтра або післязавтра, якщо це медіа-персона, то вона для цього відкрита, вона може вписати це в свій графік. А спортсмен сам собі не належить. У мене турнір за турніром за кордоном, зараз виїжджати складно, тому що ти не летиш літаком, тобто є всі ці моменти. Звичайно, це створює труднощі. І ті бренди, які змогли пробитися через ці труднощі і все ж вийти на співпрацю зі спортсменом, це, я вважаю, дуже круто і потрібно пробувати це. Хоча багато хто боїться, особливо бояться в довгостроковій перспективі, тому що, можливо, мають обмежений бюджет, всі бояться витратити гроші даремно і тому подібне. Я бізнес теж розумію, але потрібно знаходити як би свою споріднену душу, щоб це був максимально класний коннект, тоді все вийде.


- Я бачив у вас в Instagram, що ви пробували грати в падел, а чи був досвід гри в теніс?
- Насправді, минулого року я хотіла спробувати щось нове, я хотіла спробувати великий теніс. Але вийшло так, що падел мене застав раніше, і мені запропонували в нього зіграти. Я така, мовляв, давайте, зіграємо! Але у мене специфіка така, що ми тренуємо більше ноги, а руки не такі сильні. Тому падел, який для всіх здається дуже легким, для мене був суперважким, тому що у мене руки просто боліли, у мене кисть не витримувала, боліло зап'ястя, була крепатура вперше в житті тут. Тому це було цікаво.

І я все ж не втрачаю надії здійснити свою мрію і зіграти в теніс. Але ніяких очікувань і ніякого тиску на мене. У паделі потрібно стояти і відбивати, а я стрибала по всьому сектору. Мені кажуть, що потрібно зупинитися, це не стрибки у висоту, а мені весь час потрібно було підстрибувати (сміється).

Це цікаво в плані перемикання, і дуже багато людей зараз грають в теніс, це дуже престижно. Навіть просто як у вільний час, бізнесмени так само ходять, відпочивають і грають. Тому це прикольно, так що, можливо, коли-небудь я спробую.
Фото: sportbusiness media / Getty Images.
 

Додано admin:  7/11/25 22:50  Переглядів: 17 810   Рейтинг:: +2  
2 0
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм іменем.

Інформаційне повідомлення

Відвідувачі, які знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі в даній статті.